6 листопада в ТРЦ «Блокбастер» відбувся допрем'єрний показ веб-серіалу «Вільні гроші». Унікальний проєкт створено на замовлення компанії ТОВ «Фрідом Фінанс Україна». Чи не вперше в Україні у глибокий сюжет та цікавий зміст ігрового фільму органічно інтегрували рекламний контент — в розважальній та легкій формі глядач пізнаватиме складний світ фінансів.
- Про що серіал
«Вільні гроші» — це 7-серійний фільм, в основі якого — захоплююча життєва історія, де є і детективна, і романтична складова. Фільм відноситься до модного сьогодні жанру професійних та галузевих серіалів. Автори надихались кращими світовими хітами — серіалами «Мільярди» та «Форсмажори».
Про складний для глядача світ фінансів розповідається цікаво та просто — через історії людей, що працюють у компанії. Серіал створено за сучасними телевізійними стандартами якості — ідеальне зображення, цікаві діалоги, інтригуючий сюжет, сильний акторський склад.
- Акторський склад
- Остап Ступка
- Аліна Коваленко (знімалась в серіалі «Кріпосна» та фільмі «Захар Беркут»)
- Богдан Рубан (актор фільму «Eva.Stories»)
- Михайло Кришталь (актор серіалу «Кріпосна»)
- Олена Курта (акторка серіалу «Школа»)
- Владислав Гончаров
- Роман Муленко
- Себастіан Антон
- Саундтрек
Усю музику для серіалу створив талановитий український піаніст Євген Хмара. Як зазначив музикант, коли для кінопроєкту пишуть авторську музику, а не беруть саундтрек з інтернет-каталогів, це вже говорить про рівень та якість серіалу.
- Режисер — Ірина Петрикей. Автори ідеї — Валерій Примост, Борис Цомая та Анастасія Остренська. Автор сценарію — Валерій Примост.
Продюсерами картини є Станіслав Карпенко та Андрій Купрієнко. Виробництвом серіалу займалась команда Studio-Storytellers.
Один з авторів ідеї, маркетинг-директор ТОВ «Фрідом Фінанс Україна» Борис Цомая коментує:
«Формат художнього кіно або серіалу для сучасного бренду, що розуміє актуальні тренди маркетингу та реклами — це свідомий і ефективний інструмент. Ми працюємо над налагодженням тонкого, емоційного контакту зі своєю аудиторією. Серіал — це можливість легко розповісти людям про себе, про наш бренд, про наші ідеї, бажання, амбіції і навіть, якщо хочете — почуття та переживання. Це можливість показати компанію зсередини — звичайно, в кращому світлі, але без дешевих рекламних прийомів і гачків. Красиво і щиро.
Ми впевнені в результаті цього проекту — для нас це не пряма конверсія в зростаючі продажі, хоча це також непогано. Ми сподіваємось, що серіал сподобається людям, що його подивляться і порекомендують друзям. А якщо глядач ще й дізнається більше про світ фінансів, посилить свою фінансову грамотність – вважатимемо, що проект реалізовано на 100%.
Подібний інструмент (створення брендом не рекламного, а якісного художнього контенту) тільки зароджується в усьому світі. Прошу не плутати з «продакт плейсмент» в кіно, спонсорськими інтеграціями в розважальні теле- або онлайн-проекти. Йдеться саме про те, коли сам бренд створює якусь історію про себе, про людей, про життя. У світі вже є яскраві й успішні приклади, і нам особливо приємно, що ми серед перших, хто популяризує подібний формат в Україні».
Робота над фільмом тривала близько п’яти місяців. Серіал транслюватиметься на YouTube-каналі #Investtalk. Перша серія стане доступною до перегляду вже 11 листопада.
Режисер скріалу Ірина Петрикей та маркетинг-директор ТОВ «Фрідом Фінанс Україна» Борис Цомая
Євген Хмара, Борис Цомая, Ірина Петрикей, Богдан Рубан
Анатолій Анатоліч
Борис Цомая та Валерій Примост CEO Studio-Storytellers
Борис Цомая, Валерій Примост, Ірина Петрикей
Фото: прес-служба